Forum FORUM GEOLOGICZNE Strona Główna FORUM GEOLOGICZNE

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Spotkanie studenckich kol naukowych...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM GEOLOGICZNE Strona Główna -> Geologia / Geologica Studentica
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moozg
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielawa

PostWysłany: Pon 11:40, 05 Gru 2005    Temat postu: Spotkanie studenckich kol naukowych...

Witam!
Jako ze na kongresie pojawil sie pomysl zoorganizowania konferencji tematycznej kol zwiazanych wylacznie z geologia zalozylem ten watek. Piszcie jak Wy to widziecie, gdzie taka konferencje zrobic, ile dni, jaki przebieg miala by miec ta konferencja itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: BCN

PostWysłany: Sob 13:32, 10 Gru 2005    Temat postu:

Hej! Widze że przyroda nie znosi próżni. Jedno forum umiera i zaraz w opuszczoną niszę ekologiczną wchodzi drugie...

Parę lat temu były takie zjazdy. Odbyły się 2 czy 3 po czym sprawa umarła śmiercią naturalną. Koła naukowe są sprawa bardzo efemeryczną i rzadko zachowują ciągłość działalności przez więcej niż 2 lata. W takiej perspektywie ogranizowanie czegokolwiek było bardzo śliskie....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moozg
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielawa

PostWysłany: Sob 14:01, 10 Gru 2005    Temat postu:

no czesto tak jest, ale widze ze sa koła które dzialają... tydzien temu bylismy na kongresie kol naukowych gdzie oprocz kol z UW byly 2 kola z UŚ i UAM, które organizują spotkania wyjazdy itp.
Wlasnie wtedy narodzil sie pomysl zoorganizowania takie kongresu kol geologicznych, i koledzy z Poznania chca u siebie cos takiego zrobic, a i my na Wydziele Geologii tez planujemy cos zoorganizowac, zwlaszcza ze sa mozliwosci.
Zajżyj na strone naszego koła [link widoczny dla zalogowanych]
- dzis wieczorem jeszcze dodam info i zdjecia z kongresu

pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: BCN

PostWysłany: Sob 14:12, 10 Gru 2005    Temat postu:

No właśnie piętro niżej trwa sesja koła UJ... Teraz jest fajnie i bardzo aktywnie, ale do przyszłego roku wszystko sie moze zmienić...

Widzę że strona koła ożyła - wcześniej była straszna nędza, teraz to jakoś wygląda Smile.

[link widoczny dla zalogowanych] - ot mogę się już chyba ujawnić z takim pseudo-skryptem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moozg
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielawa

PostWysłany: Sob 14:45, 10 Gru 2005    Temat postu:

no jak latwo zauwazyc, zmienil sie zarzad... a takze administracja strony wiec trzeba bylo ruszyc z tym biznesem... ale kolo na razie pozostaje przy starym trybie pracy tzn - wyjazdy w teren i ewentualne pokazy slajdow z wyjazdow, sa nowe pomysly ale malo chetnych zeby drozyc je w zycie...

a kto tam u Was dziala na UJ, moze jakis link? kontakt?

ps. juz na stronie dodalem o kongresie slow kilka...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: BCN

PostWysłany: Sob 14:57, 10 Gru 2005    Temat postu:

Mają jakąś stronkę ale zdaje się że martwą... Jak chcesz się skontaktować to spróbuj może z autorami tego: [link widoczny dla zalogowanych]
Oboje udzielają się w kółku Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irena
Gość






PostWysłany: Sob 20:59, 10 Gru 2005    Temat postu: studenckie Koło Naukowe Geologów UJ

Stronka o której pisze Łukasz rzeczywiście jest martwa ale szykuje się nowa. Jej pojawienie zależy od szybkości dostarcznia do mnie materiałów do jej "budowy"- min. nowego statusu koła, zdjęć, informacji o członkach itp...zapraszam w przyszłości

...a ten link który Łukasz zamieścił...hmm...to stronka którą robiliśmy jakiś czas temu, jest tam trochę błędów, będę musiała się zabrać za poprawianie. Przepraszam za błędy, mam tylko nadzieję, że najważniejsza część tj. zdjęcia i podpisy pod nimi są w porządku.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dachenoceras




Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Nie 0:56, 11 Gru 2005    Temat postu:

A ja widzę, że stronę Uj prowadzą Irena i Bartek wiec będzie ( musi być o minerałach) fajni ludzie - przynajmniej z pasją - a co z gronem paleo-UJ wymarło?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 10:38, 11 Gru 2005    Temat postu: :-D

Ojoj nie wiedziałam, że jestem sławna a tu wypisują o mnie na forum...
Pozdrawiam Znajomych i Nieznajomych Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 10:40, 11 Gru 2005    Temat postu:

Laughing
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 11:08, 11 Gru 2005    Temat postu:

dachenoceras napisał:
A ja widzę, że stronę Uj prowadzą Irena i Bartek wiec będzie ( musi być o minerałach) fajni ludzie - przynajmniej z pasją - a co z gronem paleo-UJ wymarło?


NIC O MNIE BEZE MNIE!!!! Jak juz o sobie w internecie czytam, to nie mogłem sobie odmówić napisania kilku słów... na razie bez dalszych reperkusji... Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 11:13, 11 Gru 2005    Temat postu:

jednak są dalsze reperkusje!! zaciągnąłem się Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 12:27, 11 Gru 2005    Temat postu: Re: Spotkanie studenckich kol naukowych...

moozg napisał:
Witam!
Jako ze na kongresie pojawil sie pomysl zoorganizowania konferencji tematycznej kol zwiazanych wylacznie z geologia zalozylem ten watek. Piszcie jak Wy to widziecie, gdzie taka konferencje zrobic, ile dni, jaki przebieg miala by miec ta konferencja itp.


...wracając do początkowego tematu. Jeśli Wy czy Poznań zorganizujecie coś takiego i dacie znać o tym odpowiednio wcześnie to na pewno ktoś od nas się pojawi (najwyżej sama przyjede Wink ).

Wczoraj jeden z naszych doktorów wygłaszając referat inaugurujący naszą sesję naukową na koniec poruszył właśnie tą kwestię i przedstawił wiele argumentów zachcających od wspólnego działania z innymi kołami, tak że na pewno ludzie wzięli sobie to do serca czy umysłu i coś z tego może wyjdzie.

My nie myślimy jeszcze o organizacji takiej dużej imprezy bo na razie się (mam nadzieję) odradzamy.

Myślę, że zarówno Warszawa jak i Poznań są miastami do których da się dojechać (w przeciwieństwie do Starego Folwarku, gdzie ostatnio byłam na konferencji Wink) więc można tam z powodzeniem zorganizować zjazd.
Proponuje nie dłuższy niż 2 dni, tu i tak pojawia się już problem dla organizatorów -z zakwaterowaniem...dla uczestników -z kosztami.
No i proponuje żeby na początek nie zawężać tematyki konferencji, żeby nie zniechęcić nikogo, zaletą będzie także, że poznamy jakie ludzie z innych uczelni mają zainteresowania... A przebieg...zależy ile osób zgłosi się z refereatami...

Generalnie popieram inicjatywę, warto znów spróbować...
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moozg
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielawa

PostWysłany: Nie 12:54, 11 Gru 2005    Temat postu:

No fajnie ze poruszona zostala wreszcie kwestja konferencji...
Wiec, tak:
Poznan chce zrobic konferencje u siebie, ale na razie siedzi cicho...
My mamy koncepcje zoorganizowania tego nie w Wa-wie, a w terenie - tzn. na pierwsza mysl nasunely sie Kielce, zeby tam w jakims osrodku sie zebrac.

Kolejna sprawa - jak dlugo? 2 dni to jednak za krotko, licze 3 max 4 dni powinny byc, w tym jeden dzien na wyjazd w teren (moze jakis klm - wielu ludzi pisze prace z Swietokrzyskich i mogli by w terenie zaprezentowac efekty swojej pracy).
A jesli chodzi o fundusze o ktorych wspomnialas - zakwaterowanie wyzywienie i inne atrakcje na miejscu planujemy zapewnic z funduszy Rady Konsultacyjnej ds Studenckiego Ruchu Naukowego, podobnie jak mialo to miejsce w przypadku ostatniego Kongresu (wiecej na stronie KMG [link widoczny dla zalogowanych] ).

I ostatnie kwestia - tematyka, co rozumiesz poprzez zawezanie tematyki? Moim zdaniem tematyka konferencji powinna obejmowac zgadanienia czysto geologiczne (geologia, paleontologia, mineralogia, petrologia itp.), bez zagadnien geologii inzynierskiej czy hydrogeologii...

pozdrawiam
GB
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrotek




Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WG/WB UW

PostWysłany: Nie 16:39, 11 Gru 2005    Temat postu:

Co do ośrodka to chodzi ci pewnie o Bocheniec? Popieram, o ile to tylko możliwe, jedyny problem może być z dojazdem i higieną Wink

Odrzucanie geologii inż. czy hydro jest właśnie zawężaniem tematyki. Wydaje mi sie, że każda dziedzina związana z geologią powina wchodzić w rachbę, zwłaszcza, że tłumów uczestników też bym sie na takiej konferencji nie spodziewał.
Tu pytanie ile i jakie koła byłyby zainteresowane wstepnie taką konferencją (sprawa miejsca, czy terminu jest do uzgodnienia)?

Z UW na pewno KMG, Klub Aktywnego Czwartorzędowca, pewnie też. Wiem, ze działa też u nas Koło Geologii Stosowanei i Ochrony Środowiska, ale kontaktu z nim nie mam. Paleobiolodzy Terenowi i Koło Biologii Ewolucyjnej I Paleobiologii z kolei juz chyba zeszli z tego świata Sad


Ostatnio zmieniony przez wrotek dnia Nie 17:10, 11 Gru 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrotek




Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WG/WB UW

PostWysłany: Nie 16:49, 11 Gru 2005    Temat postu:

Jest jeszcze pomysł zorganizowania na naszym wydziale (tzn Wydz. Geologii UW) konferencji poświęconej współpracy geologów i archeologów. Chodzi tu głownie o metodologię badań i nawiązanie współpracy. Krag zainteresowanych oczywiście ograniczyłby sie do dziedzin geologii mających zastosowanie w badanich archeologicznych (geomorfologia, paleo, czwartorzęd itp.)
W konferencji braliby udział pracownicy naukowi UW i innych uczelni jak i przedstawiciele kół naukowych, które już takie wspólne projekty realizowały (np. KMG i Koło Archeologii Bliskiego Wschodu).
Sa to wtępne plany, termin pewnie najwcześniej koniec przyszłego roku lub 2007, sygnalizuję tylko że taki pomysł też sie pojawił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 17:12, 11 Gru 2005    Temat postu:

to by mnie nardzo interesowało bo studjuje zarówno archeologi jak i geologie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 17:13, 11 Gru 2005    Temat postu:

to by mnie nardzo interesowało bo studjuje zarówno archeologi jak i geologie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 17:55, 11 Gru 2005    Temat postu:

Kielce - w porządku.
Rzeczywiście 3 dzień na wycieczkę też może być Very Happy , nawet powinien.
A co do kosztów to myślisz że wszystko (oprócz dojazdu) udało by się ściągnąć z funduszy Rady Konsultacyjnej ds Studenckiego Ruchu Naukowego (tak naiwnie się pytam bo sprawy finansowe są mi bardzo odległe Wink i nie lubię się tym zajmować) ??
Co do tematyki to po pierwsze żeby nie nadawać tej konferencji tytułu np. Osobliwości geologiczne Gór
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 18:01, 11 Gru 2005    Temat postu:

przepraszam za utrudnienia
to będzie dokńczenie mojego postu z przed chwili:
....Świętokrzyskich czy coś podobnego no i zgadzam się z kolegą wrotek odnośnie hydrologi i innych podobnych nauk...


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 18:31, 11 Gru 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 18:14, 11 Gru 2005    Temat postu:

Jeśli byś się upierał przy 4 dniach to może niech ten pierwszy będzie z czasem na dojazd.
Powiedzmy pierwszy dzień: czas na dojazd i po południu np. odczyty osób zaproszonych, potem 2 dni konferencyjne i trzeciego dnia wycieczka.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dachenoceras




Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Nie 21:18, 11 Gru 2005    Temat postu:

Kilka uwag mam:
- finanse: w zasadzie można wszystko sobie zrefundować - tylko trzeba wiedieć gdzie, do kogo i kiedy się zgłosić - to nie przypadek, że jedne koła mają taki budzet a inne nie dostają nic - oczywiście przy zgłaszaniu wszelikch projektów trzeba je ubarwiać i dodawać rzeczy, które nie mają szansy na realizację, ale jak to wygląda - warto też mieć jakiś słynnych protektorów - czytaj podpis pod tym wszystkim
- refundacje można (chyba) dostać z wydziału - trzeba sie zapytać w sekretariacie - ja jeździłem po różnych wichurach i oddawali mi pieniądze za bilety - oczywiście ktoś z grona kadry naukaowej musi dopisać do stosownego biletu, że cel wyjazdu jak najbardziej był naukowy, badawczy i poznawczy - czyli znowu trzeba mieć plecy.
- konferencja - ja rozumiem zapał do poznawania, ale raczej odwróćcie proporcję tj. 1 dzień fascynujących referatów i dwa dni nudnego terenu - starajcie sie zwrócić uwagę raczej na poznabie siebie niż na poznawanie rzezczywistości geologicznej, na to przyjdzie czas - z mojej bytności na takich zjazdach pamiętam, że najwięcej dowiedywał się człowiek nie na referatach tylko po w zadymionych lokalach przy lampce ....... w bezpośrednich rozmowach z innymi posjonatami - pozatym po referatach zawsze jest czas na dyskusję a to zawsze jest tragedia.
Z wyjazdów ze studentami historri sztuki pamiętam, że najlepiej sprawdza sie formuła peregrynacji niż siedzenia i słuchania - czyż nie lepiej zrobić sobie objazdówkę (lub obchodówkę) po odsłonięciach z załoźeniem, że każde następne omawia i przygotowywuje kto inny - czas na posiedzenia będzie potem np wieczorem. Bo nie zapominajcie, że aspekt toważyski jest niezmiernie ważny.
- można również zaliczyć sobie udział w takim zjeździe do realizowanego programu studiów - wymagania itd otrzymacie u stosownych ludzi na wydziale.
- acha i nie organizujcie tego wszyscy razem - niech się tym zajmie jedna uczelnia - a potem na zmianę.

Pozdrowienia dla członków i sympatyków Klubu Aktywnego Czwartorzędowca - w skrcie KAC - podejrzewam, że tu nie ma przypadku.

Coś pewnie jeszcze chciałbym dodać ale zapomniałem...........
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moozg
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielawa

PostWysłany: Nie 21:46, 11 Gru 2005    Temat postu:

no nazbiaralo sie tego... musze to jakos ogarnac...

tematyka - oczywiscie to nie bedzie w stylu 'geologia swietokrzyskich' - kazdy przygotuje to w czym jest dobry, czym sie zajmuje, albo gdzie byl i co badal itp... czyli najlepiej nt. projektu ktorym zajmowalo sie kolo (tak jak na kongresie ostatnim to mialo miejsce) - po kazdym wystapieniu oczywiscie dyskusja... dachenoceras - czemu mowisz ze tragedia? na tym kongresie dyskusje byly bardzo ozywione, czesto trwaly niemalze tyle co same wystapienie...

finanse... to juz kwestia kola, my jako kolo mozemy dostac od rady kase na dowolny projekt m.in. na taka konferencje, oczywiscie trzeba zrobic odpowiedni wniosek, kilka papierkow, podpisow i szanse sa duze ze nam to zrefunduja., na wydziale tez mozna sie starac swoja droga

Wyjscie w teren najbardzie pasuje mi sobota, a jesli bylby to czynny klm to no wypada piatek (miejsce na wypad terenowy grupy ludzi widze tylko w jakism duzym lomie, bo przeciez nikt nie bedzie pchal sie do malej dziury za brachiopodem)

jesli chodzi o organizowanie calej imprezy to oczywiscie robi to jedno kolo
pierwsze takie spotkanie chcial poznan zrobic u siebie w maju, tak przynajmniej zapowiadali - zobaczymy co wyjdzie z tego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chief




Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Nie 21:51, 11 Gru 2005    Temat postu:

ja mam takie pytanko, jak to wygląda, gdyby na taki wyjazd chciał załapać się ktoś z poza środowiska geologicznego ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moozg
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielawa

PostWysłany: Nie 22:04, 11 Gru 2005    Temat postu:

oficjalnie moze byc ciezko, wiesz jasli impreza refundowana no to tylto studenci wchodza w gre, ale jakos mozna sie zawsze zalapac, wiesz to zalezy gdzie i jak noclegi, bo wtedy taka osoba placi za siebie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dachenoceras




Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Nie 22:06, 11 Gru 2005    Temat postu:

moozg napisał:

jesli chodzi o organizowanie calej imprezy to oczywiscie robi to jedno kolo
pierwsze takie spotkanie chcial poznan zrobic u siebie w maju, tak przynajmniej zapowiadali - zobaczymy co wyjdzie z tego


W maju? - co oczywiście nie zamyka możliwości nieformalnych szczytów gdzieś w Polsce.
Formalnie należałem kiedyś do koła którego działalność polegała na nieformalnym działaniu - czyli zero oficjalnej działalności - i co z tego mam? - parę skrzyń okazów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moozg
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielawa

PostWysłany: Nie 22:08, 11 Gru 2005    Temat postu:

do wrotka: Bocheniec powiadasz?? ja raczej myslalem o czyms bardziej burzujskim Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 22:24, 11 Gru 2005    Temat postu:

a propos peregrynacji...to wycieczki zawsze są fajne i pouczające ale bardzo nie wygodnie jest stać przez np. 20 minut w jednym miejscu np. na osypującej się skale czy w deszczu i próbować coś usłyszeć a jak ktoś przypadkiech chce jeszcze coś zobaczyć to często jest to nie wykonalne (szczególnie jak jest to brachiopod w dziurze)...Trudno jest też prowadzącemu omówić wszystko na odsłonięciu - pokazać np. zdjęcia mikroskopowe, wykresiki itp.
Chyba najfajniej jest jak dzień wcześniej coś się usłyszy o danym miejscu - odsłonięciu a potem na wycieczce oprowadzający już tylko pokaże o co chodzi i jak to na prawdę wygląda. Jeśli jest dużo osób to może kolejnym grupkom pokazywać i objaśniać - jest na to czas... Nie ma w tedy stania i przebierania nogami i zaglądania znad pleców wysokiego kolegi.

Jeśli chodzi o aspekt towarzyski to na to zawsze jest czas Laughing

Co do dyskusji, nie byłam na kongresie o którym pisze moozg ale może trzeba uwierzyć trochę w siebie i innych...
pozdrawiam
IJ
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrotek




Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WG/WB UW

PostWysłany: Nie 23:37, 11 Gru 2005    Temat postu:

Cytat:
Bocheniec powiadasz?? ja raczej myslalem o czyms bardziej burzujskim

Eee tam Bocheniec może najpiekniejszy nie jest ale za to ten klimat... i do Małogoszcza blisko i Bachus za rogiem Wink Podkreślilibyśmy wspomniany aspekt towarzyski Kwadratowy

Oficjalny, dofinansowywany zjaz kół studenckich to jedno, a "nieformalne szczyty gdzieś w Polsce" to drugie i nic sie nie wyklucza (KMG też działa głównie w szarej strefie, na światło dzienne wychodząc, gdy potrzeba pieniążków z Rady, he, he). Na razie rozmawiajmy o oficjalnym spotkaniu, o wspólnych wyjazdach terenowych można założyć odrebny temat.

Wydaje mi sie, że to ile to ma trwać i gdzie dokładnie ma sie odbyć zależy głownie od liczby chętnych. Nie ma co przeznaczać 2 dni na prezentacje, jak bedzie 5 kół...

Pomysł wycieczki w teren popieram, ale co do kształtu też trzeba sie zastanowić. Forma peregrynacji ma sens gdy jakiś projekt koła dotyczy danego stanowiska. Nie wiem czy to dobry pomysł robić warsztaty samokształcenia polegajace na wycieczce objazdowej, z której każdy punkt omawia inne koło? Chyba że np. bawimy sie w coś na kształt zjazdów tematycznych albo koło organizujace konferencje zajmuje sie badaniem danego obszaru i jako organizator przygotowuje opis stanowisk.
Oczywiście nie wyklucza to wszystko wycieczki "integracyjnej" - ot tak wypadu z teren bez zbędnego gadania by coś zobaczyć i trochę pomłotkować Very Happy

Kwestia finansowania to oczywiście problem organizatorów, ale trzeba pamietać że zwykle zapewniają oni nocleg i żarcie. O kasę na dojazd trzeba sie starać na własnej uczelni.[/quote]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrotek




Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WG/WB UW

PostWysłany: Nie 23:43, 11 Gru 2005    Temat postu:

A co do Klubu Aktywnego Czwartorzędowca to, choć nie jestem jego członkiem, to etymologia nazwy raczej nie budzi wątpliwości, zwłaszcza, ze pełna nazwa koła to K.A.C. "Gigant" Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 23:50, 11 Gru 2005    Temat postu:

przypuszczam, ze KAC Gigant nie ma wielu sympatyków z poza klubu, bo jakze mógłby miec Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 0:44, 12 Gru 2005    Temat postu:

wrotek napisał:

Wydaje mi sie, że to ile to ma trwać i gdzie dokładnie ma sie odbyć zależy głownie od liczby chętnych. Nie ma co przeznaczać 2 dni na prezentacje, jak bedzie 5 kół...

??? Trochę Was nie rozumniem, z niektórych Waszych wypowiedzi wynika, że zakładacie, iż całe Koło zajmuje się jednym projektem i przedstawiciel referuje na konferencji wyniki badań??

Jeśli tak to rzeczywiście dla 5 kól to nie opłaca się właściwie nic robić...

Nie wiem jak to jest gdzie indziej ale, może niestety, u nas są wspólne wyjazdy ale nieczęsto powiązane z jakimiś konkretnymi wspólnymi badaniami. Częściej każdy z osobna lub np. dwójkami prowadzi jakieś badania i chce ich wyniki przedstawić na konferencji.
Jeżeli z każdego z 5 kół np. 6 osób będzie chciało przedstawić swoje wyniki to robi się z tego 30 referatów np. po 20 min. każdy to daje w sumie 10 godzin co z przerwami na kawę i obiad daje się rozłożyć na 2 dni...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 0:50, 12 Gru 2005    Temat postu:

A wycieczka jest oczywiście bardzo potrzebna jeśli znajdą się z tych 5 kół np. 4 osoby zajmujące się czymś w G. Świętokrzyskich, które korzystając z lokalizacji konferencji, będą mogły pokazać to co w sumie najważniejsze dla nas geologów czyli skałę in situ Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrotek




Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WG/WB UW

PostWysłany: Pon 2:04, 12 Gru 2005    Temat postu:

Cytat:
Nie wiem jak to jest gdzie indziej ale, może niestety, u nas są wspólne wyjazdy ale nieczęsto powiązane z jakimiś konkretnymi wspólnymi badaniami. Częściej każdy z osobna lub np. dwójkami prowadzi jakieś badania i chce ich wyniki przedstawić na konferencji.

Raczej na szczęście. Super, bo już sie bałem ze jesteśmy jedynymi o takim trybie działań Smile

Moje przypuszczenia, że na całe koło przypada jeden projekt i jeden referat oparłem o doświadczeniach z innymi kołami na UW, których członkowie patrzą na mnie czasem jak na wariata, gdy mówie im, że nie mam pojecia na jakim etapie jest ten a ten nasz projekt, bo tym sie zajmuje ktos inny od nas, nie ja ani nie całe KMG. Confused

Jeśli wszystkie koła geologiczne są takimi zdecentalizowanymi wpólnotami interesów, to rzeczywiscie nie ma problemów i 5-6 kół (a taka liczba wydaje mi się realna), każde z średnio 3-4 referatami załatwia sprawe.

Co do wycieczki, to jak mówiłem, gdy ktoś zajmuje się jakimś stanowiskiem w pobliżu miejsca konferencji to wypadałoby je zobaczyć Smile Chodzi mi tylko o to żeby trochę na siłę nie robić z tego jakiegoś kursu - ktoś był gdzieś nawet kilka razy, poczyta troche literatury i bedzie oprowadzał, bo na niego wypadło.

I tak na razie podkreślić wypada, że pomysł takiej konferencji wysuneli poznaniacy i do nich należy palma pierszeństwa. Zaproponowali miejscowość koło Poznania, więc na jakieś eskapady terenowe bym się nie nastawiał, chyba, że coś zwiazanego z czwartorzędem i geomorfo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moozg
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielawa

PostWysłany: Pon 10:27, 12 Gru 2005    Temat postu:

widze ze dyskusja skreca bardziej w kierunku tego wypadu terenowego...
jedno jest pewne - to powinno byc - ja widze to tak ze np. ktos wczesniej przedstawia dane zagadnienie (np. piatek wieczor) a potem jedziemy do klm. i prelegent w terenie pokazuje o czym gadal, dorzuci jeszcze pare slow i potem hulaj mlotek... na koniec dnia fajnie by bylo gdyby wlasciciele najciekawszych znalezisk zaprezentowali okazy juz w osrodku.

wrotek: ja do Bochenca nic nie mam, tez mi go brakuje, i z checia bym sie tam wybral i nawet innym pokazal... ale to jest dobre na jakis nieoficjalny wyjazd (mysle ze p. Janeczka mozna sie dogadac), a taka konferencja to juz cos powazniejszego, zastanow sie gdzie wyswietlac prezentacje, z tego co pamietam w swietlicach nie ma zaslon...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moozg
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielawa

PostWysłany: Pon 10:35, 12 Gru 2005    Temat postu:

jesli ktos zechcialbym pogadac o nieoficjalnym zjezdzie prosze do tego watku
http://www.geologia.fora.pl/viewtopic.php?p=97#97

tu dyskusja powinna dotyczyc tylko spotkania kol (oficjalnego)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dachenoceras




Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Pon 10:51, 12 Gru 2005    Temat postu:

A tak zasadniczo - to ile jest owych kół - pytam o takie które przejawiają jakomkolwiek działalność.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moozg
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielawa

PostWysłany: Pon 11:23, 12 Gru 2005    Temat postu:

o wlasnie - jeszcze taka kwestia kto by na to chcial jechac...
od nas to KMG i pewnie KAC, chec wyrazal jak wspomnialem wczesniej Poznan (tu zdaje sie oprocz paleontologow jeszcze jakies kolo funkcjonuje) i Slaski, dzialajace kola widzialem na AGH - aktualnie powysylalem maile do kilku kol o forum i o tym watku - teraz trzeba poczekac na jakis odzyw..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: BCN

PostWysłany: Pon 12:41, 12 Gru 2005    Temat postu:

O w mordę, ale załapało... 3 strony w 2 dni, no no.. jak w bocheńcu to przyjeżdżam na krzywy ryj... pani Janeczka się nie obrazi Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrotek




Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WG/WB UW

PostWysłany: Pon 15:27, 12 Gru 2005    Temat postu:

z tym Bocheńcm to tak dla żartu, bo warunki tam rzeczywiście pustelnicze, a klimat nie nadrabia braków w zaplczu sanitarnym Wink
Poznań ma jakiś ośrodek wypoczynkowy czy cóś, podobno bardzo spoko i nad jeziorkiem. Ale wszystko zależy od nich i nie ma co na razie jakoś się tym wszystkm straszliwie podnecać, bo do maja szmat czasu. Pozostaje więc cierpliwie czekać na zaproszenie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dachenoceras




Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Pon 19:29, 12 Gru 2005    Temat postu:

Łukasz napisał:
O w mordę, ale załapało... 3 strony w 2 dni, no no..


Zapał współczesnej młodzieży do pracy organizacyjnej godzien podziwu - efekty, cóż oby inne były od tych za moich czasów.........
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrotek




Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WG/WB UW

PostWysłany: Pon 23:56, 12 Gru 2005    Temat postu:

Z tym zapałem to bym nie przesadzał, zwylke jest słomiany. Fajnie o czymś dyskutować i planować, ale jak przychodzi co do czego to często i czasu i chętnych brakuje. Confused Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej i coś z tego wyjdzie, ale co to się dopiero okaże.

Nie żebym był pesymistą, ot tak, szczypta realizmu Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 0:05, 13 Gru 2005    Temat postu:

wrotek napisał:
ale jak przychodzi co do czego to często i czasu i chętnych brakuje. Confused


Bo żeby byli chętni, a już na pewno żeby było ich więcej (co wydatnie zmniejsza problem wolnego czasu - ktoś nie może, jedzie inny), to musi wiedzieć o akcjach trochę więcej niż hmmm... 4 osoby? 5 osób? Wink
A że się okaże, co wyjdzie - true...
Aha, co do "zawężania tematyki" - popieram wrociu, inżynierska i hydro to też geologia - i skoro choćby na WG działa koło stosowanej i ochrony środowiska, no to dlaczego dawać im wilczy bilet na zjazd kół GEO? Za to że liczą naprężenia od budowli a nie latają z młotkiem za skamieniałościami?... Bez sensu, IMHO... Jedno i drugie ważne... Smile

Pozdr Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moozg
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielawa

PostWysłany: Czw 18:26, 15 Gru 2005    Temat postu:

no to chyba logiczne ze ludzie musza wiedziec... inna sprawa ze ludzie moze nie chca wiedziec... wydaje sie ze z tego zjazdu kupa bedzie
wyslalem sporo maili do kol z zaproszeniem do dyskusji nt. zjazdu - i praktycznie 0 odpowiedzi.
Oczywiscie kilka kol to juz umarlo, sadzac po aktualizacjach ich www, ale taki ambitny Poznan, co sie rwal do robienia kongresu u siebie, jak na razie milczy, podobnie paleontolodzy ze slaskiego - takze cisza...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrotek




Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WG/WB UW

PostWysłany: Pią 1:55, 16 Gru 2005    Temat postu:

Daj ludziom trochę czasu. Do maja daleko. Jak nic ni wypali to sie dopiero będziesz martwił. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 13:39, 17 Gru 2005    Temat postu:

Nieładnie......dobiegły mnie słuchy ze w wyższych postach ktoś miał coś do zarzucenia Kołu Geologów UJ?? NO wiec moze jak ktoś nie jest zorientowany to się nie wypowiada co?? byłoby miło....z tego co mi wiadomo a informacje z pierwszej reki ma się rozumiec...to Robi ono niewiarygodnie wiecej niż kiedykolwiek...Zwłąszcza jeśli chodzi o organizacje, nową biblioteczke koła, i całą mase innych rzeczy...A strona [link widoczny dla zalogowanych] cóż to chyba jescze i niczym nie świadczy nie?? NO!!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dachenoceras




Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Sob 15:01, 17 Gru 2005    Temat postu:

Czasami warto się oderwać od całej masy róznych rzeczy i przeczytać coś co sie komentuje - i czasami sobie myślę, że nasi następcy pozbawieni są czegoś co znamionowało ich poprzedników.

student UJ 1997-2004
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 22:47, 17 Gru 2005    Temat postu:

Jak mam odczytac ta odpowiedź?? bo nie rozumiem do końca-jest ona dwuznaczna...nie mam pewności jak kiedyś działało koło geologów UJ ale z tego co sie dowiedziałem ostatnie lata skupiały sie na wyjazdach - no bo np takiej biblioteczki chyba nie było wczesniej co?? Jesli się w czymś myle prosze o skorygowanie-gdyż tamta wiadomość...nie wiem do czego pijesz...do tych którzy oczerniają koło UJ czy mnie który go bronie??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dachenoceras




Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Nie 4:51, 18 Gru 2005    Temat postu:

A kto w tym miejscu oczernił, - ał, owe koło i za co?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 12:56, 18 Gru 2005    Temat postu:

No oczerniali, oczerniali z Wa-wy i z Wrocławia....ze nic się nie zmieniło ze dalej funkconuje jak dawniej, ze stronka jakas nie ten tego-a przeciez kazdy z Uj chyba widzi aktywność zwłaszcza pierwszego roku...a słowa dobrego to tam nie znalazłem Evil or Very Mad
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM GEOLOGICZNE Strona Główna -> Geologia / Geologica Studentica Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin